FAQ

Objednávanie tovaru

  1. Ako môžem zaplatiť za tovar?
  2. V objednávke som vybral doručenie na dobierku, ktoré je zadarmo, ale v súhrne objednávky je stále zarátaná cena za dopravu. Ako mám vybrať doručenie zadarmo?
  3. Môžem tovar objednať telefonicky alebo mailom?
  4. Je možné objednávku doručiť aj skôr ako je uvedené pri tovare?
  5. Ako môžem urobiť zmeny v objednávke (adresa, kontakt, tovar)?
  6. Po dokončení objednávky som nedostal na mail žiadne potvrdenie.

Doručenie tovaru

  1. Koľko stojí doručenie tovaru?
  2. Môžem si objednaný tovar prevziať osobne?
  3. V čase príchodu kuriéra nebudem na adrese. Aké mám možnosti?
  4. Čo mám robiť v prípade doručenia poškodenej zásielky?
  5. Kde je moja zásielka?

Vrátenie alebo výmena tovaru

  1. Môžem vrátiť zakúpený tovar?
  2. Ako postupovať keď chcem vrátiť zakúpený tovar?
  3. Objednaný tovar by som chcel vymeniť za iný tovar z vašej ponuky. Aké mám možnosti?
  4. Mám nárok na vrátenie mojich nákladov spojených s vrátením tovaru?
  5. Kedy môžem očakávať peniaze za tovar, ktorý som vrátil?

Reklamovanie tovaru

  1. Aký je postup pri reklamovaní tovaru?
  2. Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?
  3. Stratil som doklad o kúpe. Môžem aj napriek tomu reklamovať tovar?
  4. Žiadal som vrátenie peňazí za reklamovaný tovar. Prečo ste mi nevyhoveli?
  5. Čo mám robiť, ak nie som spokojný s výsledkom reklamácie?

 

 

 

 

Za tovar môžete zaplatiť formou dobierky, teda pri pravzatí zásielky od kuriéra.

 

Dobierka nie je spôsob doručenia, ale spôsob úhrady za tovar. Pri objednaní je potrebné najprv zaškrtnúť spôsob dopravy a následne spôsob platby. Za spôsob platby neúčtujeme žiadne poplatky. Doručenie je spoplatnené podľa aktuálného cenníka, ktorý je uvedený v časti Doprava.

 

Áno. Pre objednanie tovaru je potrebné uviesť celé meno, adresu, telefonický kontakt (prípadne aj mail), presný názov tovaru (ideálne jedinečné katalógové číslo) a počet kusov. Takáto objednávka je rovnako záväzná ako objednávka na stránkach obchodu a vzťahujú sa na ňu obchodné podmienky internetového obchodu Bagshop.sk.

 

Robíme maximum pre urýchlené dodanie objednaného tovaru. Avšak vzhľadom na počet prijatých objednávok nie je možné garantovať rýchlejšie dodanie objednávky alebo fixný dátum doručenia.

 

Zmenu adresy alebo objednaného tovaru môžete vykonať kedykoľvek pred odoslaním tovaru. Stačí, ak nás kontaktujete mailom alebo telefonicky.

 

Potvrdenie so súhrnom objednávky je posielané automaticky do niekoľkých minút po odoslaní objednávky. Často sa stáva, že zákazníci zadajú nesprávny mail (napr. gmail.sk, ayet) alebo majú plnú mailovú schránku. Technicky nie je možné preveriť každý mail a správnosť mailovej adresy. Je preto dôležitá spätná väzba a v prípade, že vám nebol mail s potvrdením o odoslaní objednávky doručený, kontaktujte nás a tento mail vám prepošleme.

 

Aktuálny cenník doručovania objednávok nájdete v časti Doprava.

 

Nie.

 

Odporúčame vám kontaktovať prepravnú spoločnosť na čísle 0800122413 a oznámiť im vašu požiadavku. K odoslaným zásielkam je možné predĺžiť odbernú lehotu, doručiť zásielku na inú adresu, druhé opakované doručenie alebo splnomocniť inú osobu na prevzatie zásielky. Niektoré služby však môžu byť prepravcom spoplatnené.

 

Pokiaľ vám bola doručená poškodená zásielka a je dôvodné podozrenie, že zásielka bola poškodená počas prepravy, je potrebné uplatniť si reklamáciu u prepravcu. Odporúčame vám ponechať si obaly, v ktorých bola zásielka doručená a vyhotoviť si fotodokumentáciu. Reklamáciu poškodenia alebo úbytku zásielky môžete uplatniť na ktorejkoľvek pošte najneskôr nasledujúci pracovný deň od doručenia, kde s vami spíšu zápis o škode.

 

Stav a pohyb zásielky môžete sledovať na stránke http://tandt.posta.sk/ alebo telefonicky na čísle 0800122413. Číslo zásielky sme vám zaslali spolu s notifikáciou o odoslaní objednávky.

 

Zakúpený tovar môžete vrátiť v zákonnej lehote 14 kalendárnych dní za podmienok, ktoré sú uvedené vo všeobecných obchodných podmienkach.

 

Tovar spolu s kópiou dokladu o kúpe a písomným uplatnením práva na odstúpenie od zmluvy je potrebné zaslať do 14 kalendárnych dní na adresu Zerit s.r.o., P.O.BOX 225, 080 01 Prešov. Po doručení zásielky a splnení všetkých podmienok je kupujúcemu vrátená kúpna cena.

 

Výmena tovaru nie je v podstate nič iné ako vrátenie tovaru a opätovné zakúpenie nového. V lehote 14 kalendárnych dní od dodania tovaru je potrebné poslať zakúpený tovar spolu s kópiou dokladu o kúpe a písomným vyjadrením k tomu, aký tovar ste si vybrali (počet kusov, presný názov alebo katalógové číslo). Nezabudnite uviesť číslo účtu. Vzniknuté nedoplatky alebo preplatky budú vyrovnané bezhotovostným prevodom, respektíve dobierkou.

 

Nie.

 

V zákonnej lehote 14 kalendárnych dní od doručenia zakúpeného tovaru a písomného uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy.

 

Tovar na reklamáciu pošlite spolu s kópiou dokladu o kúpe a písomným vyjadrením k reklamácii na adresu Zerit s.r.o., P.O.BOX 225, 080 01 Prešov. Je vhodné čo najlepšie popísať závadu, okolnosti jej vzniku alebo ju označiť na tovare, napr. farebnou nálepkou. Uplatnenie reklamácie sa riadi reklamačným poriadkom.

 

Maximálne 30 kalendárnych dní.

 

Ku každej reklamácii pristupujeme individuálne. Pokiaľ neviete preukázať relevantným dokladom, že ste tovar zakúpili u nás, nemusíme sa vašou reklamáciou zaoberať.

 

O spôsobe vybavenia reklamácie rozhoduje predávajúci. Pri odstrániteľných závadach pristupujeme k ich oprave. Vrátenie peňazí je možné uplatniť pri neodstrániteľných alebo opakujúcich sa závadách.

 

Môžete nás kontaktovať a požiadať o opätovné prešetrenie vašej reklamácie. Budeme sa snažiť nájsť riešenie, ktoré povedie k spokojnosti oboch strán.


E-mailový spravodaj

Zľavy, akcie, novinky? Buďte prvý kto o nich vie. Zadajte svoj e-mail a nenechajte si ich ujsť.


Najpredávanejšie tovary